Kde a s kým můžete tuto situaci řešit ?
Kde nás najdete
Adresa: Stavební úřad, Pekařská 2, první patro, č. kanceláře 419
Úřední hodiny
Pondělí a středa 07.00 – 17.00
Vedoucí
Ing. arch. Dominik Miko, tel: 416 916 131 - 416 916 139, e-mail: dominik.miko@litomerice.cz
Jaké doklady a informace musím přinést ?
Žádost musí obsahovat náležitosti dle § 37 odst. 2 zákona č. 500/2004 Sb., správního řádu, tedy především identifikaci žadatele, označení správního orgánu, jemuž je žádost určena, předmět žádosti a podpis žadatele.
Dále je třeba předložit dokumentaci zpracovanou v takovém rozsahu a podrobnostech s ohledem na podmínky území a charakter stavby, aby umožnila posouzení záměru stavebníka v rámci vydávání závazných stanovisek (vyjádření) jednotlivých odborů MěÚ Litoměřice z hlediska příslušných právních předpisů.
Formuláře
Nejsou stanoveny.
Jaké jsou poplatky, jak je lze uhradit ?
Poplatek není stanoven.
Jaké jsou lhůty pro vyřízení ?
Lhůta pro vyřízení žádosti je 30 dnů.
Další informace
Zákon č. 186/2006 Sb., stavební zákon, upravuje v § 4 odst. 7 vydávání koordinovaných závazných stanovisek správními orgány (MěÚ Litoměřice), které vykonávají působnost ve více oblastech veřejné správy, resp. podle více zákonů (zákon o ochraně přírody a krajiny, vodní zákon, lesní zákon, zákon o ochraně ovzduší, zákon o odpadech, zákon o památkové péči, apod.).
Koordinované závazné stanovisko slouží ke zjednodušení postupů v řízeních podle stavebního zákona a k menšímu zatěžování dotčených osob (stavebníků), když tzv. obíhá po úřadě žádost nikoli občan.
Za správnost údajů zodpovídá
Ing. arch. Dominik Miko, tel: 416 916 131 - 416 916 139, dominik.miko@litomerice.cz
Kdy byl návod naposledy aktualizován nebo ověřena jeho správnost
29.01.2021